Tuesday 28 February 2012

Pelukis Yang Menghina Nabi Mati Terbakar Sendiri



Masih ingatkah kepada pelukis ini, yang menghina Nabi Muhammad S.A.W. Pelukis ini bernama Kurt Westergaad telah mendapat balasan daripada Allah S.W.T apabila lelaki ini terbakar di dalam api yang tidak tahu di mana api itu datang.

Banyak cubaan untuk membunuh lelaki ini tetapi ramai yang mati ditembak oleh polis yang mengawal lelaki ini. Dengan kuasa Allah S.W.T, walaupun dijaga rapi oleh pihak polis. Api yang datang dari mana entah, membakar lelaki ini.



Pihak berkuasa Denmark telah cuba sedaya upaya mereka untuk menyembunyikan kematiannya, yang telah menemui sebarang petunjuk tentang bagaimana kebakaran berlaku dan mengapa hanya di dalam bilik di mana blasphemer Kurt tetap telah rosak.

Siasatan awal menunjukkan bahawa kartunis, yang melakukan kekufuran dengan melukis karikatur menyenangkan Nabi (Peace menjadi Apabila Nya), telah menyediakan jaminan yang lengkap seperti yang beliau telah menerima banyak ancaman dari seluruh dunia selepas umat Islam telah marah kerana penerbitan yang berulang-ulang karikatur di akhbar Eropah.

Akhbar Saudi berkata kematian Kurt menunjukkan betapa berkuasa Allah SWT. AllahuAkbar! TOLONG SHARE GAMBAR INI SEKIRANYA ANDA SAYANG NABI MUHAMMAD S.A.W.

No comments:

Post a Comment