Tuesday 3 July 2012

Alhamdulillah

Mggu ni memang bz skit kje...Aku dilantik tuk handle student dari Kolej Kemahiran Tinggi Mara berkenaan Loji Biodiesel jabatan aku dengan beberapa lg juruteknik,jurudandang,ketua makmal dan pensyarah..
Dalam pada yg sama aku nak kumpul maklumat untuk tugasan kumpulan dan buat tugasan individu yg diberikan pada taklimat pra-kursus induksi (2 julai 2012)..




Induksi?...yaa..kursus yg wajib utk penjawat awam yg baru mcm aku ni..Kursus ni akan berlangsung pada 8-18 julai 2012 di Institut Latihan FAMA, Port Dickson Negeri Sembilan....Fuyyooo 10 hari tu...Makan kat sana memang sedap2 dengar crita..xkurus ler camnie..hehehhe maintain jer la...Yang xgembira dh tentu bini aku yg xbleh berenggang lama2...hahhahaha....first time nie 10 hari..

Masa taklimat urusetia memberitahu yang jadual amat padat.Jadi aku rasa nak mandi swimming pool tu macam xde mase jer..rugi2...

Basuh baju pun mcm xsempat jer...itu die yg cakap.Tengok jer la mcm mane...xsabar rasanye nye nk kursus ni..Dah lepas lega skit..

Dalam sibuk mencari maklumat2 untuk tugasan kursus ni,aku didatangi oleh satu makhluk tuhan..Kelam kabut jer ingat sape td.. Rupa2nye member aku satu fakulti bawak transkrip periksa yg lepas..exam tu berlangsung pada 17/05/2012(kertas 1-pengetahuan am universiti) dan 18/05/2012(kertas 2-kertas jabatan (amali/teori)

Memang perkabaran gumbira telah dibawanye..aku lulus exam tu...Alhamdulillah  Yes2...Xsangka aku bleh lulus,sebab selepas exam tempohari aku dh bajet untuk kertas 1 aku kompom bleh lulus..tp tuk kertas 2 aku xbrape konfiden level sgt....hahahaha..Dua dua kertas lulus rupenye..xpayah la nk repeat..Tp kesian kat kwn aku yg bwk perkabaran gembira ni..die kandas tuk paper 2 dan ter paksa la repeat paper lg...Good Luck my prenz...




No comments:

Post a Comment