Thursday 13 September 2012

OPENHOUSE VS MANCING

Tgk kepada titlenye..macam ntahapeapentah...Ok le tu yg penting ade modal nak update blog.Jangan jd mcm kwn aku tu,org lain yg updatekan...sibuk mengalahkan menteri uganda.
Bulan nie adalah bulan yg sengkek buat aku..mane idaknye, gaji belum muncul lg nie...hari2 mggu menghabiskan masa dirumah saje...nk jalan pun duit xde,bosan gak...

Tp yg bagusnye, time2 macam nie la byk open house yg ada..boleh la save skit...disamping tu menambah berat badan semula...hahhahahahah janji kenyang...Kalau kat UTHM ni openhouse memang tak putus2...dicampur lg dengan umah member2 lain..Selagi xcukup sebulan,kat johor ni sentiasa ade open house...sate,kambing golek,beriani...pergh..mcm2 ado!
Aku plak telah membuat closedhouse untuk raya taun nie..xde rezeki lebih nak buat.biasanye klu buat pun pada member2 seperjuangan yg terdekat jer..Taun nie xde..sorry ye kawan2..hahhahaha..Aku gie umah korang jer kutip duit raya anak aku...
Ape2pun semoga Allah memberi rezeki yang murah buat insan2 yg membuat openhouse nie...Modal besar gak bg yg berpendapatan sama level aku nie.
Bile nak balik kampung lg nie..Perancangan aku nak mancing tiap kali balik kampung..Batang joran dah beli,..peralatan lain sume dh siap...Brother aku kat pasir gudang punye..die cakap nk bg aku sebab die dh xnk mancing lg..Time kasih ye abangku,lgpun abangkan ada masalah jantung..jage kesihatan tu lg penting.Tggu klu ade mase gua dtg sane.Cuma yg xbest pancingnye bg member pinjam terus dh burn...cilakak itu org.
Tggal nak beli mesin pancing jer nie...Dah nak balik kg nanti baru beli..mision complete...xsabor yob.

No comments:

Post a Comment