Friday 6 January 2012

JAGA PERIKSA...!!!!

Sebelum ni kat tempat kerja yg disayangi ni, sibok mengumpat n bercerita pasal SBPA jer.Sekarang x lagie!!!semua kot dh berpuas hati, ye la naik gaji pn nk kecoh2 lagi...Aku dh tentu happy giler cool beb,maklumlah bini xkje...dapat lebih skit ok lah, Alhamdulillah...

Bln nie staf2 kat tempat aku kje ni sibok nk jage student2 pekse...Exam la.....Semasa aku saje2 nk entry pasal ni jer pun aku dh 2 kali menjadi pengawas peperiksaan...Tgl 2 lg je..Untuk staf juruteknik kebanyakkan semua 4 kali terlibat dlm arena ni..Sebab juruteknik xbyk kje kot time budak exam ni..ye la mane ade kelas pn....


Jadi pengawas ni bkn susah sgt pun...just susun kertas jawapan,kertas soalan atas meja...Dah siap susun atas meja2 yg dikehendaki,panggil student masuk...kutip slip kehadiran,cek kehadiran, ..diakhir exam kutip kertas jawapan,kira kertas jawapan mesti same ngan slip kehadiran...yg lebih2 ketua pengawas la buat..

Bagi  staf yg bujang2 bleh kot nk cr jodoh..Ramai tu student yg lawa2...feeeeewittttt!!!!Bagi aku sekadar maratapi keindahan ciptaan tuhan je la,setia pada yg satu....Dah xlame nk ade baby baru ni..

Senang kan???Mmg senang pun tp agak memboringkan selama 2jam atau 3 jam nk tggu habis exam tu...Ape2pun gaji dh naik buat je la...Tapi!!!!ade gak staf yg sign masuk tp hilang mase didewan...Aku xtau nk ckp ape,maybe ade kje lain yg nk buat..Sesuatu pekerjaan yg kite buat mesti ada keikhlasan,baru la rasa happy tiap kali buat kerja...

Untuk Student2 Universiti Tun Hussien Onn.....Selamat maju jaya..Untuk mengakhiri entry aku ni same2 menghayati lagu gemilang UTHM (lagu yg perlu aku tau,sebab dh kje kat sini)...hahahah

No comments:

Post a Comment