Sunday 10 June 2012

pengadil sial dalam bolasepak

malaysia bertemu singapore di jalan besar, singapore... mmg game yg aku nantikan sebab aku mmg cintakan bolasepak negara.Ye la klu x rakyat malaysia sape lg yg ade...xkn nk suruh hazard sokong plak.. kagawa dh tentu sokong negara samurai die tu...hehhehhe


Permainan yg ditunjukkan olah anak buah rajagopal mmg best...game yg aku dah bajet ble menang tp disentap oleh pengadil dari hong kong..mcm sial la, anak sape tu...


Hahahahahaha pertama kali aku tengok dalam sejarah bola sepak dapat free kick sebab kate "YES" kat refferee.Provoke sket je kot.hahahahahaha dah la tergelak sakan aku tengok player2 kita semua dok jadi tembok besar kat line gol. Kalu x gol jugak mase tu, aku x tau la ref nak bagi tendangan ape plak...freekick 1 meter je kot lepas tu..kalau x gol gak..korang rase ref tu nak bagi ape plak..ke gol percuma macam tu je...hahahaha untung lah ref dapat dollar singapore..Macam S*** lah!!!
Kita tengok main kat malaysia plak..agak2 nk beli pengadil lg ke tidak...selamanya harimau malaya!!!!!!!

No comments:

Post a Comment